Platforma zgłaszania reklamacji i zwrotów online.Powrót do sklepu
Prosimy o wypełnienie formularza podając nazwę zwracanego przedmiotu. Mogą Państwo również wskazać nr zamówienia / aukcji, co ułatwi weryfikację zakupu w naszej bazie.
Prosimy również o wskazanie adresu zwrotnego oraz danych kontaktowych umożliwiających szybki kontakt z Państwem w przypadku zaistnienia takiej konieczności.
Po wysłaniu zgłoszenia nadany zostanie mu indywidualny numer zwrotu umożliwiający w późniejszym czasie śledzenie statusu realizacji zgłoszenia.
Na podany przez Państwa adres email wysłana zostanie wiadomość potwierdzająca zgłoszenie zwrotu oraz zawierająca jego numer.
Wraz z rejestracją zgłoszenia, system wygeneruje dokument PDF z adresem, na który należy wysłać zwracany przedmiot.
Dokument należy wydrukować i nakleić na przesyłce albo przepisać dane ręcznie, pamiętając o dopisaniu pod adresem numeru zgłoszenia.
Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon fiskalny lu Fakturę Vat a jeśli konsument ich nie posiada sprzedawca prosi o przedstawienie innego dowodu nabycia zwracanego towaru u sprzedawcy np.: wyciągu z rachunku bankowego itp